вторник, 20 декември 2011 г.

iМах

40 максимум

един забравя,
един говори,
един слуша
и нито един
не е тук, защото всеки иска внимание, да е с любовта на живота си, и да е щастлив ;)

максимум 40

секунди ми трябваха, за да реша да ида за месец на морето с 90лв.
секунди ми трябваха да стана и да тръгна, където и да е
секунди ми трябваха, за да разбера какво мислиш

максимум ?
сега има ли значение 40 или 400

сега нямам максимум

вярвам, че Бог ме закриля, благодарен съм на приятелите, които съм срещнал по пътя
с някой от тях сме се разделили, но можеш ли да се разделиш от себе си - не...

любовта е безсмислена значи


краят на 40 не се вижда - животът е игра, която играеш без да знаеш на кое ниво си и колко ти остава до края.
разбира се има хора, които вярват в цикличносттта на събитията, на спирала от случайности и така казват те: можем да видим бъдещето; от мен зависи да обичам - но не е така

любовта е против контрола ти

против теб, а ти против всички само за Нея

на самия край, чакаш
да дойде любимият човек,
за да си отидеш
или не го дочакваш,
накрая някой получава подарък, на който няма как да отвърне,
освен да благодари и да е щастлив със сълзи на очи,
да благодари за любовта Ти въпреки всички неверници, дори въпреки семейството

благодаря ти Бабо

Няма коментари:

Публикуване на коментар