вторник, 27 декември 2011 г.

iLive

за смисъла на любовта
за апартаментите
за лекарската доброта
за божествената любов
за страданието
за пътеката
за приятелите
и
за безизходицата

има ли живот освен вътре в теб - не

за мафията
за егоизма
за себе раздаването
за почивката, тогава когато не я получаваш
и за обичта, от която си лишен
за съчувствието, което не можеш да дадеш, защото вече си забравил
;(


Съвсем сам
Стоп
Зает съм слушам радио
Съвсем сам
Стоп
Без Елвис слушам радио

Не съм сам
Ти си навсякъде там
Без Елвис слушам радио

Не съм сам
Красиви думи незнам
Какво да кажа
Па-парарам

Понякога искам да съм дете
Не искаш ли да говорим за теб
Извинявай но объркваш ме

Съвсем сам съм
И всеки сам...слушам радио
Не съм сам
Стоп
Без Елвис слушам радио

Не съм сам
Ти си навсякъде там
Без Елвис слушам радио

Не съм сам
Красиви думи незнам
Какво да кажа
Па-парарам

Понякога искам да съм дете
Не искаш ли да говорим за теб
Извинявай но объркваш ме

Когато поискам да съм дете
Ще кажеш ли нещо вместо мен
Извинявай папарам

Ти си навсякъде там
Красиви думи незнам
Ти си навсякъде там
Не съм сам
Не съм сам
Красиви думи незнам
Ти си навсякъде там (3)

Понякога искам да съм дете
Не искаш ли да говорим за теб
Извинявай но объркваш ме

Когато поискам да съм дете
Когато думите объркват ме
Извинявай папарам

Понякога искам да съм дете
Не искаш ли да говорим за теб
Извинявай но объркваш ме

Когато поискам да съм дете
Когато думите объркват ме
Когато просто обичам те

Когато поискам да съм дете
Когато думите объркват ме
Когато просто обичам те

Няма коментари:

Публикуване на коментар